fredag 3 juli 2009

EKO-kasse

Fredagen den 3 juli
Sista dagen på jobbet innan semestern;-)) Varje timme har varit kul och jag har försökt låta dem vara riktigt långa och sega - för så vill jag att min semester ska bli!
Idag har det varit hett nästan olidligt hett - men vet ni när jag traskade hem från jobbet och börjat min semester då föll det några regndroppar över mig! Typiskt va?

Dagens bild
Är innehållet i min EKO-kasse (en kasse fylld med ekologiska grönsaker) som jag får 1 gång i veckan fram till hösten och med början idag!

En bra sak från idag
Att jag ska gå ut med tjejerna ikväll och göra stan;-))

2 kommentarer:

  1. Bra med ekologiska grönsaker!
    Ha en riktigt skön semester
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då börjar du första semesterdagen med sovmorgon och ont i håret...
    ;-)

    SvaraRadera