torsdag 9 juli 2009

A nice cup of tea


Torsdag den 9 juli
Ännu en gråtråk dag med massvis av regn. Har varit på Maxi och storhandlat inför helgens besök från norr. Självklart blev det avstämning när vi hade varor som fyllt två kundvagnar. Men jag lyckades även denna gången;-)) Har läst ut min bok idag. Dagens bok har varit "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" av Ann Heberlein. Jobbar ju med folkhälsa och vi ska fokusera på psykisk hälsa nästa år, detta då unga vuxnas psykiska hälsa inte är så god som den borde kunna vara.

Dagens bild
Det blir mycket te för tillfället. Jag har dragit ner på min kaffekonsumtion och väljer istället te. Det ska vara te av hög kvalitet gärna lösvikt rött eller grönt.

En bra sak från idag
att vi fick köpt en dubbelbäddmadrass vilket passar extra bra nu när vi får gäster

2 kommentarer:

  1. Te är väldigt gott och det finns ju en del att välja på nu mera !
    Kram och godnatt..

    SvaraRadera