söndag 2 augusti 2009

Sista semesterdagen

Söndagen den 2 augusti
Idag har det varit uppehåll vilket gjort att tvätten har kunnat torka på bra på vindan. Kan ni fatta jag hittade 9 badhandukar som hängde på tork i badrummet - konstigt då vi bara är 5 i familjen;-)) Så idag har jag tvättat badhandukar!

Sista semesterdagen har här städats, veckomatsedeln planerats, matvaror inhandlats, bröd bakats osv osv.

Dagens bild
Är mitt nybakta frukt- och nötbröd.

En bra sak från idag
Lillkillen har lämnat datorn och gett sig ut med kompisar för att spela minigolf!

3 kommentarer:

  1. mums! Ser mycket gott ut! Nåt särskilt recept?

    SvaraRadera
  2. Detta är ett recept från Leilas bok. Tyvärr jäste det inte upp riktigt så mycket som jag önskar! Men gott är det!

    SvaraRadera
  3. Det ser riktigt gott ut! Jag gillar bröd med nötter och frukt i!
    Tack för kommentaren hos mig!
    Må så gott!

    SvaraRadera