söndag 11 oktober 2009

Champions of Rock!


Söndagen den 11 oktober
Ojojoj vem tror ni vaknade vid halv tio idag? Trodde inte mina ögon;-)) En lång härlig frukost innan vi packade ihop oss för hemfärd efter en underbar helg!

Hemma bjöds det på lasagne innan det var dags att åka på Champions of Rock med Peter Johansson med make och lillkille. Kan bara säga det att Peter är helt fantastisk - sicken show! Nu sitter jag här med lite lätt trötta trummhinnor men med en härlig upplevelse!

Dagens bild
Tog med mig kameran men tyvärr fick man inte fota under konseren - kunde jag kanske ha räknat ut men...

En bra sak från idag
Är helt klart Bohemian Rhapsody

1 kommentar:

  1. Ja, nog är Peter fantastisk! Tänk att jag såg honom i London (huvudrollen i We Will Rock You) utan att veta att jag såg en svensk...

    SvaraRadera