söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag

Söndagen den 4 oktober
Idag är jag seg i kolan. Var på 30 års jubileum igår - vi firade att det i år var 30 år sedan vi slutade nian. Trevligt värre och kvällen natten avslutades vid 3-tiden. Himla kul att träffa sina vänner och nog fanns det en kärna som man kände igen även om det yttre förändrats något;-))

Inte många knop idag med andra ord men tycker att jag är värd en dag på soffan. Hängt på FB och fotat lite samt mest slöat!

Dagens bild
Har fixat bullar till familjen idag

En bra sak från idag
Är väl att jag mått bättre än vad jag förtjänat;-))

3 kommentarer:

  1. Det är du väl värd!!(att må...)
    Dina bilder är bara så härliga!!
    Snart, kommer det där uppdraget till dej!
    Ha en skön vecka!
    Storm och ösregnskramar!

    SvaraRadera
  2. Kul kväll igår alltså!? Visst är det spännande att träffa gamla klasskompisar? Vissa mer svåra att känna igen! Att du orkat baka idag!? Tufft gjort :)

    SvaraRadera
  3. Åh, jisses vad jag blev sugen på en bulle!!!

    SvaraRadera