onsdag 21 oktober 2009

Mitt i veckan - igen;-))

Onsdagen den 21 oktober
Idag har jag haft en föreläsning vid trenämndernas (socialnämnden, gymnasienämnden och barn och utbildningsnämnden) möte. Det är alltid lika nervöst men ändå lika kittlande.

Funderar alltid på om jag lägger föreläsningen på rätt nivå - det är ju viktigt att tänka på att jag har en förförståelse för det jag ska berätta om till skillnad från mina åhörare. Men samtidigt sitter där politiker som är mycket kompetenta och pålästa så... Kan väl ändå medge att jag var nöjd!

Efter jobbet drog jag hem och fixade middag till familjen. Sen iväg på Power yoga i 75 minuter. Jisses va jag blev varm;-))

Dagens bild
Tog ett varv i trädgården innan jag lagade maten. Så fick lite nya foton. Här gav jag mig på motljusfotografering.

En bra sak från idag
Att några av deltagarna gav mig beröm efter min föreläsning;-))

2 kommentarer:

  1. man ska tala med bönder på bönders vis och med de lärde på latin...

    SvaraRadera
  2. Kul med beröm,det piggar alltid upp !
    Och va skönt det lät med power yoga!

    SvaraRadera