tisdag 27 oktober 2009

TisdagsTema - kuslig


Tisdagen den 27 oktober
Har mött tre studenter som ska vara hos mig och drogförebyggande samordnaren i kommunen de kommande tre veckorna. En lunchrunda tillsammans med två arbetskamrater innan jag träffade beredning hälsa från kommunförbundet. Kul att få träffa dem och få berätta om folkhälsoarbetet i min kommun.

Dagens bild
TisdagsTema idag är kuslig och just denna genomgång är ett kusligt ställe att gå när det är mörkt. Runt hörnet finns en parkering. Här är det många som väljer att inte gå en mörk kväll. Nu fotade jag på väg hem från jobbet vilket är lite för tidigt för den äkta kuslighetskänslan - men den finns där jag lovar!

En bra sak från idag
Att jag har tagit semester på fredag;-))

8 kommentarer:

  1. Lite mörkrädd är jag allt när jag går här på vägar utan gatlysen!
    Fantasin gör en del spratt...

    SvaraRadera
  2. Tittade in och hade glömt att lägga in min bild - snacka om kuslig glömska;-))

    SvaraRadera
  3. En sån gång har vi också. Det är bara en smal passage och där är vår ytterdörr. Det är kusligt!

    SvaraRadera
  4. Och det är inget som skyddsombudet kan åtgärda? Så att det blir mindre kusligt?

    SvaraRadera
  5. Semester låter bara hur härligt som helst och visst såg det lite kusligt ut. Själv bor jag på landet utan vägbelysning men å andra sidan är där inte så många som går omkring...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Va skönt med semester på fredag! Njuuut i mörkret...

    SvaraRadera
  7. Den gränden skulle inte jag vilja gå i en sen kväll! Den andas lite amerikansk gängslagsmålsfilm tycker jag.

    SvaraRadera