söndag 5 juli 2009

Hortensian - från 27 april tills idag


Söndagen den 5 juli
Idag har solen lyst med sin frånvaro men vi har inte fått något regn - ännu! Det finns ett och annat moln som ser lite mer svart ut än de andra! Jag har gjort min veckostädning plus att jag putsat 9 av husets 13 fönster. Känns skönt att få det gjort. I övrigt har det varit en härlig slappardag med tid för läsning, middagsvila, vin & grillning.

Dagens bild
är Hortensian jag fick förra året av min son som nu blommar så vackert - 27 april såg den ut så här när jag hittade den efter övervintring i växthuset;-))

En bra sak från idag
är att jag känner att jobbstressen har runnit av mig redan

1 kommentar:

  1. Så fin den är Hortensian! Och va skönt med semester! Jag jobbar två veckor till... Men har varit ledig nu i en vecka,så det går ingen nöd på mig.
    Må gott!

    SvaraRadera