måndag 6 juli 2009

Frysfyllardag

Måndagen den 6 juli
Första riktiga semesterdagen och jag lyckades somna om;-)) Men vid åtta satt jag ändå och åt frukost rostade ett par mackor vilket är en otrolig sällsam lyx hos mig!

Mellangrabben gav sig av till Göteborg med ett par kompisar, han har fått "Fritidskortet" utav mig och vår uppgörelse är att jag står för kostnaden om han nyttjar det annars vill jag ha hälften tillbaka måtte det få bort honom från datorn!

Maken och jag tog en runda på ca 5 kilometer och nu hoppas jag att höften håller sig lugn och sansad!

Dagens bild
Lyckades jag ta medan solen sken vilken den inte gjort hela dagen idag inte;-)) Detta är stängmekanismen på containern som hämtades idag.

En bra sak från idag
jag har fyllt frysen med bullar, mjuk kaka, småkakor, brödkakor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar