torsdag 6 augusti 2009

EGO-blogg

Torsdagen den 6 augusti
Vaknade upp till ännu en solig dag - det har jag inte varit bortskämd med på min semester så varför inte bli bortskämd nu;-))

På lunchrasten idag fixade jag lite gåvor inför min Roadtrip i helgen då jag ska träffa bloggvänner IRL. Har bara träffat en av dessa donnor innan så lite pirrigt är det men på något sätt känner det som om jag redan känner dem;-))

Efter jobbet åkte jag hem till mor & far och växlade några ord. Pappa har haft en oroväckande huvudvärk den senaste veckan och nu håller de på att utreda vad det är. Ett och annat är redan uteslutet men kvar är röntgen av huvudet vilket oroar mig♥ Men det var underbart att sitta ner med dem i solen en stund!

Dagens bild
Är en ren EGO bild - nu menar jag inte att det är den bästa bilden men detta fotade jag via spegeln i hallen för att bjuda på en nyklippt donna som även passade på att täcka de grå!

En bra sak från idag
Var helt klart besöket hos frissan

4 kommentarer:

  1. Jättefin är du !
    Ha en toppenhelg // Gunnel

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg. Själv ska jag jobba, vi hörs,
    kram, Wi

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt, både frisyren och hon som är nyfriserad !

    Kram, kram...

    SvaraRadera