onsdag 5 augusti 2009

Sallad, veteranbilar och en underbar sommarkväll

Onsdagen den 5 augusti
Idag har så solen kommit tillbaka och med den även värmen. Maken och jag åkte ner till slussarna för där visas veteranbilar upp. Men först ville jag äta så det blev en kycklingsallad till mig och en räkmacka till maken. Kön var enorm och där fick maken ställa sig - jag hittade ett bord i solen där jag satt och njöt.

Den kollade vi bilar och njöt av den underbara kvällen. Vi avslutade det hela med en promenix runt slussarna.

Dagens bild
Är på en av de vackra bilarna

En bra sak från idag
Var nog det att när jag satt och väntade vid Slusscafét kom min kusin med sin sambo och lille son. Så himla kul - S smet fram till maken som då var nästan framme för att beställa och så slog de sig ner hos oss.

3 kommentarer:

  1. brum brum! hade jag ern sådan skulle jag kunna fundera på att ta körkort...

    SvaraRadera
  2. En härlig dag låter det som !
    Kram kram..

    SvaraRadera
  3. Ja visst är dom vackra dom gamla bilarna. Jag fastnar ffa för deras enormt vackra detaljer. Jag bjuder också på "antika" bilder idag. Må så gott och hoppas att du har en härlig helg i den heta sommarsolen=)
    Kram

    SvaraRadera