söndag 23 augusti 2009

Lustfylld


Söndagen den 23 augusti
Vaknade tidigt idag igen. Kollade dagens utmaning i Fototriss och jisses vad jag blev inspirerad;-)) Min tolkning av temat rörelse hittar du på Smått & gott om du inte redan sett det! Mycket rörelse blev det för att få ihop detta resultat. Passade på att veckohandla oxå när jag ändå var ute men fick ändå åka en vända till. Då märkte jag att SAABmuseet hade gratis inträde idag - LO firade 100 år och bjöd. Bara till att ringa kära maken så att han kunde ta en runda då det i vår familj mest är han som njuter av bilar.

Dagen har även ägnats till att förbereda mig inför morgondagens Hälsopolitiska råd. Tur att man har hela dagen på sig och tur att man kan ta ett glas vitt för att få inspiration - detta kommer att gå som en dans;-))

Har haft funderingar om publicering. Medger att jag inte frågat personerna som idag är med på min bild - har jag gjort ett publiceringsfel då eller kan man säga att personerna inte är nämnda med namn och ej är i närbild gör att det är okey? Någon som kan hjälpa mig här?

Dagens bild
Hantverksmässa vid Björkås. Tog en runda för att hitta möjliga fotoobjekt - inte upplagd men en bild blev det!

En bra sak från idag
Att jag blev så himla inspirerad av dagen Triss - fick lusten tillbaka;-))

2 kommentarer:

  1. Jag vill också gå på hantverksmässa...

    Funderar lite på vilken lust du fick tillbaka? Den till rörelse - eller?

    SvaraRadera
  2. Hej, bara om personer är identifieringsbara och framträdande BÖR du ha frågat först.

    (Gå gärna in in på svenska fotografförbundet, där finns pdf-fil att ladda ner med kortfattad info om upphovrätt, köpa, sälja, regler vid publicering eller visning av foton och personer i bild..etc)

    Ha det gott....♥

    SvaraRadera