måndag 24 augusti 2009

Fyra månader kvar!


Måndagen den 24 augusti
Fyra månader kvar till julafton, funderar på om det är läge att börja tänka på julklappar;-))

Idag har jag haft Hälsopolitiskt råd. Det är himla kul men kanske lite för mycket anspänning för att det ska vara riktigt hälsosamt. Trots det är jag ändå rätt nöjd - nu återstår att skriva protokoll och distribuera det till berörda. Efter jobbet var jag rätt tom så det har bara blivit lite tvätt här hemma.

Dagens bild
Fick inte till skärpan så bra som jag ville idag. Vad göra då? Jo leka lite i PhotoShop;-))

En bra sak från idag
Måste väl ändå vara det underbara vädret!

5 kommentarer:

  1. Jösses, snart jul=) ja det är nog dags att börja planera åtminstone. Finns inget värre än att stressa sista veckan. Och visst 17 är det kul med photoshop=). Fint blev det!

    SvaraRadera
  2. Bra med påminnelse. Det känns avlägset men det går ju så himla fort fram till jul.
    Jag ska börja kolla redan nu.. Tänkte jag...

    SvaraRadera
  3. Inte alls fel istället för att yra runt precis innan jul!

    SvaraRadera
  4. "Det är blomsterhandeln Gladiolusen, ska det vara en blomma att stoppa i häcken?"

    Vad skönt att du fixade dagens stora uppdrag - visste jag ju att du skulle ;-)!

    Jag letar året om efter småsaker att lägga i den där förbenade paketkalendern som barnen fått/får i december. Nu är det bara Lilleman som får, så i år blir det betydligt enklare!

    SvaraRadera