onsdag 26 augusti 2009

Planeringsträff


Onsdagen den 26 augusti
En dag fylld av möten. Vid lunchen gick vi ut för att tacka av en kollega. Trevlig stund med kollegor och god mat. Trist att M slutar men hon har en spännande resa framför sig så jag tror faktiskt att hon tyckte det var okey att sluta!

Efter jobbet träffade jag mina tjejer i Danmarksgänget! En trevlig fikastund tillsammans och lite finplanering. Båten går redan klockan 9 från Göteborg så det blir en tidig morgon;-)) När jag ska packa vete katten men det får väl lösa sig.

Packa ja det ska jag göra även ikväll. Åker på två utvecklingsdagar med jobbet och kommer tillbaka på fredag!

Dagens bild
Är min lax och philadelphiaost som jag åt på Gillet. Mycket mumsigt kan jag lova.

En bra sak från idag
Att träffa Danmarksgänget för at få till den sista planeringen.

1 kommentar: