tisdag 25 augusti 2009

TisdagsTema - rolig

Tisdagen den 25 augusti
Dags för protokollskrivning på jobbet. Inte min roligaste uppgift men vem har sagt att man ska ha roligt hela tiden?

Roligt är det dock att delta i EFIT vilket jag gör i min andra blogg Smått & Gott. Där kan ni följa min dag för det hela går ut på att ta ett foto i timmen.

Dagen bild
TisdagsTema idag är rolig. Hur roligt är det på en skala att hitta dessa små i gräsmattan? Vill ju hellre gå ut i skogen om jag ska plocka svamp - har ifs ej artbestämt dessa ännu men...
Kommer osökt att tänka på Smurfarna när jag ser dessa svampar - å dom är ju roliga!
Vet att detta är en gränstolkning men det är vad jag kan åstadkomma!

En bra sak från idag
Att makens lön har kommit in på vårt gemensamma konto;-))

3 kommentarer:

  1. Stackars maken, då ser han inte de pengarna mer...

    SvaraRadera
  2. Annars kunde du ju fotat kontoutdraget för det va ju roligt!!

    SvaraRadera
  3. Det verkar hemskt roligt med pengar på kontot!

    SvaraRadera