tisdag 4 augusti 2009

TisdagsTema - upp och ner

Tisdagen den 4 augusti
Ett möte i Uddevalla gjorde att jag kunde äta lunch med syrran och hennes sambo. Mycket trevligt sällskap;-)) När jag kom hem var middagen serverad, grabbens matdag och han hade lagat en läcker fiskgryta. Snacka om service! Det blev mycket mat idag men så är det ibland!

Dagens bild
Blir min bild till dagens TisdagsTema - upp och ner. Idag bjuder jag på en upp och ner kaka. Detta är fotoutmaningar som starkt gillas av min familj då de sen har något gott att mumsa på ;-))

En bra sak från idag
Måste väl ändå vara resultatet av fotoutmaningen;-))

6 kommentarer:

  1. Den ser smarrig ut! kan man kankse få receptet? Läcker bild.

    SvaraRadera
  2. Mmmmm så gott det där ser ut, vilken tid ska jag komma??
    =)

    SvaraRadera
  3. Den har jag aldrig provat. Den ser jättesmaskig ut!
    Passade ju perfekt idag, på uppchnervända dagen dessutom.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Härligt.. tänk att komma på tanken:-) Gillar din bild, gillar dina tankar på upp och nervändkaka.. ser gott ut:-)

    SvaraRadera
  5. Åh, nu blev jag sugen. Det var längesen jag bakade en sån kaka.
    Det var en lysande tolkning på temat. ;)
    Må så gott.

    SvaraRadera
  6. tack så mycket för din kommentar :)

    Och helt plötsligt, bara sådär - så vart jag otroligt gottesugen ;P

    SvaraRadera