torsdag 24 september 2009

3 månader kvar till julafton


Torsdagen den 24 september Sicken skur det kom alldeles efter jag kom in på kontoret. En kollega till mig som cyklar blev "dränkt" och hans strategi var att gå ut och köpa nya torra kläder- en strategi i mitt tycke;-)) Så på lunchen gick jag ut och låtsades att jag blev "dränkt" jag med - köpte en kjol och tröja till mig inför kvällens föreställning av "Drömläge" invigning av Arenan.

Nu är jag hemma ett varv och äter middag och byter om - fick åka och hämta en väska åt storgrabben oxå men va´gör man inte som favouritmamma;-))

Dagens bild
På väg hem från jobbet över Stallbackabron - idag ska jag fram och tillbaka en gång till!

En bra sak från idag
Att jag ska få bevittna invigningen av den omdebatterade Arenan

6 kommentarer:

  1. Hihi, hoppas att det fortfarande är en bra sak efteråt...

    SvaraRadera
  2. Kul med shopping!!!
    Hoppas kvällen blir trevlig :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas invigningen va bra :) den där strategin ska jag också ta till mig ;)

    SvaraRadera
  4. Anne-Lie, du måste berätta hur invigningen var sen! Och om de 234 miljonerna (eller om det nu blir 5 ytterligare) ser välinvesterade ut...

    SvaraRadera
  5. Så effektivt att fixa på lunchen!!
    Hoppas du trivdes på arenan och i kläderna!

    SvaraRadera
  6. Ibland är det bra att det regnar !
    Spännande med invigning...
    Nattis och kram ♥

    SvaraRadera