måndag 28 september 2009

Andrum under lunchtimman


Måndagen den 28 september Idag var det tåg till Göteborg för ett möte. Möteslokalen låg på centralstationen vilket underlättade det hela! Lunchade på Andrum - en härlig vegetarisk restaurang i centrala Göteborg. Massa grönsaker och vegetarisk lasagne mumsade jag i mig. Sen sprang jag iväg för att hinna in på Akademibokhandeln för att använda mina presentkort - härligt när vi lantisar kommer till stan;-)) Slank även in på Body Shop för att köpa ögonskuggor då jag nu håller på att skrapa ur resterna.

Kvällen avslutades med ett Zontamöte och jag kämpade på i min roll som "klubbmästare";-))

Dagens bild
Tog jag efter maten på Andrum - ni ser mig i spegelbilden;-))

En bra sak från idag
Min nya bok "Digital fotografi" - många härliga tips!

3 kommentarer:

  1. Det låter som om du hade en bra dag idag! Vad är ett Zontamöte?

    SvaraRadera
  2. Frågar som anni :) Vad är ett Zontamöte?

    Låter som en härlig dag

    SvaraRadera
  3. Zonta är en kvinnoförening som verkar för kvinnor i Sverige och världen. Föreningen är för kvinnor i arbetsför ålder och mycket handlar om att förena yrkesliv och privatliv. Trevligt värre - bygger nätverk hela kvällen!

    SvaraRadera