söndag 27 september 2009

Fototriss - utblommad




Söndagen den 27 september
Idag är jag med på EFIT Ett Foto I Timmen i min andra blogg Smått & gott så om du vill se vad jag gjort idag så kolla in där. Här kommer jag att redovisa min Fototriss där veckans tema är utblommad. Så det blir tre bilder istället för en som här brukar vara!

Dagens bild
Tog en runda i trädgården och hittade lätt olika växter som helt klart var utblommade. Även det som har haft sin prakt kan vara vackert.

En bra sak från idag
Filmen "I taket lyser stjärnorna"

7 kommentarer:

  1. Nå Anne-Lie, vad är det för blommor du har då?
    Moahahaha...

    SvaraRadera
  2. Petunia och Praktlysing fixar jag men den tredje tror jag faktiskt är ett hederligt ogräs;-))

    SvaraRadera
  3. Må vara ogräs men vackert är det!!!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fin blomman i mitten var! Och sista bilden var också riktigt bra!

    SvaraRadera
  5. Den sista ser lite vild ut så den får bli min favorit.Snygga bilder........

    SvaraRadera
  6. Fina bilder. Kan inte välja favorit.

    SvaraRadera
  7. Trean är fin tycker jag. Ögat hoppar in i bilden från blomknopp till blomknopp och landar i den vita kalufsen i mitten.

    SvaraRadera