onsdag 30 september 2009

September bye bye


Onsdagen den 30 september
Sista dagen i september och idag slapp jag skrapa rutorn för motorvärmaren och cupévärmaren var ikopplade. Passade på att lämna av grabbarna vid skolan.

Fick en arbetsdag utan möte då det jag skulle till ställdes in. Fick gjort ett och annat vill jag lova. Avslutade arbetsdagen med ett besök på Arenan där vi ska ha en äldremässa imorgon. Medger att jag blev lätt förtvivlad för det är fortfarande som en byggarbetsplats! Men imorgon blir det leendet samt positivismen som kommer att råda - att klaga gör vi senare vid utvärderingen! Däremot var det härligt att se aktiviteterna som pågick på isen ;-))

Efter jobbet åkte jag till Missionskyrkan för att kolla in en fotoutställning som C tipsat mig om. Hon var där och vi betraktade fotona och njöt. Kul var att vi träffade en "gammal" gemensam vän där;-))

Dagens bild
Är långt ifrån en perfekt bild men vill ge er en känsla av hur stort det är på den nya Arenan!

En bra sak från idag
Var att vi fick till det och kunde gå på fotoutställningen tillsammans!

2 kommentarer: