torsdag 1 oktober 2009

Äldremässa


Torsdagen den 1 oktober
Laddad med långkalsonger, handskar och schal åkta jag iväg till jobbet. Idag var det så dags för äldremässa i vår nya Arena - gissa om jag kände mig ung;-)) Det har varit ett späckat program med statsträdgårdsmästaren, Elsie Johansson och Carl-Jan Granqvist. Vi hade räknat med ca 1 500 besökare och det kom runt 3 000! Helt otroligt kul! Mässlunchen idag var varmrökt lax vilket jag tycker mycket om och potatissallad vilket jag tycker mindre om! Men ni ska veta att det var tur att jag tog långisar och handskar för jisses va´ kallt det var!

Men så är det ju torsdag och det betyder vattengympa så när mässan var slut så drog jag till vattengympan och körde hårt!

Dagens bild
Är på ett häftigt ekipage från mässan - tänk vilken glädje att träffa så många glada och pigga pensionärer på en och samma plats;-))

En bra sak från idag
Var helt klart:

5 kommentarer:

  1. Wow Carl-Jan himself! Vilken spännande dag du har haft!
    /Kerstin

    SvaraRadera
  2. Räckte maten till alla hungriga?

    SvaraRadera
  3. En riktig gentleman !

    Håller med om maten lax-gott, potatisallad-mindre gott..
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Det lät riktigt spännande och tänk att du mötte den gentlemannen. Mvh Susanne

    SvaraRadera
  5. Visst är han rätt tuff Carl-Jan!
    Låter som en lyckad mässa!!

    SvaraRadera