onsdag 7 oktober 2009

Krabbklo


Onsdagen den 7 oktober
Sägas kan att det körde ihop sig rätt rejält vid lunchtid på jobbet! Men samtidigt måste jag säga att jag inte fattar hur det kunde bli en sådan stor sak utav det hela! Tacka gudarna för att jag inte är hjärnkirurg och missar något utan att det handlar om en missad bilaga för det går ju att åtgärda;-)) Sen att det inte var jag som missat skicka bilagan var ändå skönt i det hela!

Mamma ringde och bjöd mig på middag! Det vankas krabba vilket jag tycker är mumsigt. Lillkillen antog också inbjudan medan övriga nöjde sig med morotssås och pasta vilket det bjöds på hemma. Vi hade en mycket trevlig stund och jag värdesätter att få träffa mor & far på detta sätt!

Dagens bild
Försökte mig på att fota krabban men jisses va suddiga bilder jag lyckades fixa! Tur att det finns Photoshop - så idag bjuder jag er på en krabbklo!

En bra sak från idag
Blir lillkillen och min pratstund i bilen till mor & far -♥-

1 kommentar:

  1. mmm jag åt krabba häromdagen och hade lyckats köpa så stor att jag inte orkade äta uipp min halva - jisses, hur kan man bli mätt av en krabbhalva?

    Vasadu?

    Brödet?

    Jaha!

    SvaraRadera