torsdag 8 oktober 2009

ÄNTLIGEN....

Torsdagen den 8 oktober
Traskade hem lite tidigare från jobbet idag för idag SKA jag vattengympa! Ville inte riskera att påbörja något jobb som höll mig kvar för länge.

Det är torsdag idag så Romerska är öppet och dit gav jag mig av. Kvällen började med ett varv i ångbastun innan jag tog ett dopp i det 14 gradiga vattnet för att snabbt in i torrbastun. Efter en tid i torrbastun så doppade jag mig igen innan jag gick till relaxen. Sen var det dags att sätta fart och hoppa i den varma bassängen för att gympa.

Nu är jag nöjd och glad och sitter här vid datorn en stund innan jag ska packa min väska för imorgon ger jag mig av på svamphelg med tjejerna. Vi är ett gäng som ger oss av redan på fredagskvällen och myser lite extra innan övriga dyker upp under lördagen. Nu blir det inte mycket bloggande de närmsta dagarna. När jag kommer hem på söndag så tar jag med mig maken och lillkillen för att lyssna på Champions of Rock med Peter Johansson i spetsen!

Dagens bild
Är från arkivet - illa illa! Men det är bland annat dessa små godingar jag tänker plocka i helgen.

En bra sak från idag
Är min kväll på Romerska

3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön helg och hoppas att du hittar riktigt mycket svamp!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag trodde att du ÄNTLIGEN hade hittat svamp...

    Ha nu en riktigt härlig helg bland svampar och allt det där andra!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag du hade (är ganska så avis).
    Jag håller tummarna att ni hittade massor med svamp.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera