söndag 1 november 2009

Bröllopsfotografen och lasagne

Söndagen den 1 november
Söndagar innebär ju planering inför veckan som kommer. Vad som ska ätas ska planeras och Vem som ska laga till maten ska oxå det bestämmas. När allt detta är gjort så ska det handlas hem och packas in. Men innan dess var jag ju bara tvungen att lösa veckan triss den ser du på min Smått & gott. En god banankaka blev resultatet.

Lunchen blev korv med bröd men lagom till kvällen stod denna favorit på bordet! Jag blev sen med matlagningen då jag varit på bio "Bröllopsfotografen" en film som jag tycker ni alla ska gå och se! Det är en riktig Måbrafilm -♥-
Extra kul är ju just fototemat - inte är vi sådana inte;-))

Dagens bild
Sen middag men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge - eller?

En bra sak från idag
Är helt klart bion

6 kommentarer:

  1. Räckte den till någon matlåda också? Här har vi två som inte äter lasagne, tyvärr, men jag gör gärna en läcker vegetarisk variant som jag sedan fryser ner i bitar till mig själv...

    SvaraRadera
  2. Lasagne som är så gott! Har också två som ratar det utan att jag fattar hur det är möjligt. Men de säger att det bara är min som de inte gillar...äldste sonen, maken och jag älskar den i alla fall !

    SvaraRadera
  3. Vad kul att höra att filmen var bra. :)
    Sen måste jag säga att jag tycker du är himla duktig som är ute och går och löser melodikrysset samtidigt. Jag sitter vid datorn och gör det. Jag får skämmas lite nu. ;)
    Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  4. Mums va det såg gott ut! Va kul att du gillade filmen,något man ska se alltså :)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag tror inte att jag kommer att köra månadsbilden nästa år men det är fritt fram för den som vill att ta över.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Kul att du kikade in hos mig :9 Oj vad hungrig jag blev när jag såg lasangen Kram Maria
    www.mariasdagbok.blogspot.com

    SvaraRadera