tisdag 3 november 2009

TisdagsTema - belysning

Tisdagen den 3 november
Igår körde det liksom ihop sig så jag lämnade wo för gårdagen men idag är jag på G igen. Dagen har dock varit lite upp och ner för pappa är nu inlagd på Sahlgrenska för att borra ett litet hål i skallbenet så att de kan få ut blodet från den blödningen han haft i hjärnan du de senaste 3,5 månaderna!

Dagens bild
Är mitt bidrag till dagens TisdagsTema - belysning. Lampan hade fått sig en smäll och lutade rakt in i trädet. Ljuset var härligt att se för det ändrade sig när löven rörde sig i vinden.

En bra sak från idag
Är vattengympa passet

5 kommentarer:

  1. Vacker bild. Ser nästan exakt ut som en bild jag lade ut på min andra blogg i förra vecka. Kolla själv här
    http://princexswe.blogspot.com/2009/10/morkret.html

    SvaraRadera
  2. Snygg bild, man önskar att man kunde få med lövens rörelser! Håller tumamrna för pappsen ♥

    SvaraRadera
  3. Jo, jag kan stava till tummarna... ibland...

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen vackert när man sätter lite ljus i träden. Den ena dagen ser aldrig ut som nästa.

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt är bra med din pappa:)
    Fint foto...
    Kram!

    SvaraRadera