lördag 14 november 2009

En shoppingtur med sonen

Lördagen den 14 november
Löste melodikrysset innan jag och lillkillen for till stan. Lite tid tillsammans var vad vi tänkt ha samtidigt som vi förenade det med lite shopping. Jag hittade inget till mig men grabben köpte sig ett par nya jeans och ett bälte. Okey helt lottlös var jag inte för jag köpte mig en pocketbok "Svinhugg" av Marianne Cederwall - helt ny författare för mig så detta ska bli riktigt kul. Sen var vi ett varv på biblioteket samt fiket såklart. Nog fick vi en härlig tid tillsammans alltid;-))

Efter lunchen fick jag med mig storkillen på en runda. Kul att få sällskap på promenaden och med tanke på att grabben för tillfället håller på och rätta till sin sneda kropp hos kiropraktorn är väl en stilla promenad det som passar.

Nu sitter jag här i soffan och myser med årets glögg och annat smått och gott;-))

Dagens bild
Är årets glögg som jag tyckte var smaskig men slår inte vår egengjorda "GPs Dunderglögg".

En bra sak från idag
Är att jag kommit igång med julklapparna;-))

2 kommentarer:

  1. Har en flaska med årets glögg här hemma,men har inte öppnat den ännu! Så den är skaplig i alla fall?
    Bra gjort att börja med julklapparna! jag är alltid ute i sista stund,hm...

    SvaraRadera
  2. Just det, det är hög tid att börja med GP-glöggen nu - att du inte påmint mig! Är du redan igång?

    SvaraRadera