lördag 14 november 2009

En award


Har fått en award från min underbara bloggvän Babsan! Tusen tack för att du tänkte på mig och nu får jag tänka till lite;-))

Jag ska berätta sju saker om mig själv som andra kan ha lite intresse av hur nu det ska gå;-))

  1. Även jag är morgonpigg och njuter av lugnet i huset när alla övriga sover.
  2. Jag bara älskar att baka - framför allt bröd. Att baka är för mig hälsa och jag mår så gott när jag får jobba med degen och sen känna doften av nybakat sprida sig i huset.
  3. Jag läser gärna en bok. Brukar utmana mig själv med att testa olika genrer annars är det lätt att jag blir för enkelspårig. Nu läser jag Henning Mankells "Den orolige mannen" plus att jag lyssnar på "Hypnotisören" av Kepler.
  4. Är intresserad av att gå på bio och är med i Trollhättans filmklubb. Imorgon ska jag och maken gå på frukostbio i filmkulbbens regi.
  5. Foto är ett intresse som jag har återupptagit från min ungdom. Har ju helt plötsligt fått så mycket mer "fri-tid" sedan grabbarna blivit äldre. Har nu anmält mig till en fotokurs till våren som Jönköpings högskola driver. Ska bli spännande att se om jag kommer med eller ej!
  6. Är mycket svag för Choklad å nu syftar jag inte på filmen som i och för sig är en av mina favorit måbra filmer utan den som innehåller chokladbönan.
  7. Gillar oxå fysisk aktivitet ofta blir det i form av promenader och vattengympa men dans och yoga tillhör även de former som jag gillar.
Då var det dags för mig att skicka vidare och då skickar jag till:
Camilla
Susjos
Artista
Ha det så gott alla!

3 kommentarer:

  1. Hej Anne-Lie.... nu är min lista uppe på min sida...
    Har tolkat den lite annorlunda...
    Ha en skön lördag!!!

    SvaraRadera
  2. Kuligt! Fast jag får ju erkänna att jag visste det mesta redan ;-)

    SvaraRadera
  3. Nämen tusen TACK!! Nu har jag något att göra :)KRAM♥

    SvaraRadera