tisdag 10 november 2009

TisdagsTema - självporträtt

Tisdagen den 10 november
Tidigt på jobbet för ovanlighetens skull! Fick gjort en helt del smått och gott;-)) På lunchen tog jag en promenix och efter jobbet raka vägen till pappa med en liten försenad farsdagspresent samt krya på dig gåva. När det var gjort tog jag med mig mamma på vattengympan.

Dagens bild
TisdagsTema idag är självporträtt. Å jag som inte gärna lägger ut bilder på någon här har fått fundera länge innan jag kom på en lösning. När jag kom hem efter vattengympan alldeles nyss så jag tog gatlampan till min hjälp och fotade min skugga;-))

En bra sak från idag
Lunchpromenixen

12 kommentarer:

  1. Funderar lite - nog har du väl haft bilder på dig själv i bloggen? Fast kanske inte just självporträtt?

    Stark gatlykta du hittade!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar skuggfoton, man blir oftast lång och ståtlig. ;-) Fast nu har det inte varit någon sol på länge, så omöjligt skapa något liknande. Jag valde hisspegeln istället, tack för din kommentar.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig tolkning! *L*

    SvaraRadera
  4. Så kul..kreativt och du jag älskar skuggor av alla slag..en blommas skugga mot en vägg..kan vara underbar..

    SvaraRadera
  5. Det var en superbra idé! Alla tips mottages tacksamt. M v h Lotta S

    SvaraRadera
  6. Kul med skuggbilder på sig själv!

    SvaraRadera
  7. Roligt med lite udda lösningar på problemen, Jätte fint.
    Må gott
    Anne

    SvaraRadera
  8. Jättesmart och vrålsnyggt foto!!! =)

    SvaraRadera
  9. Där hittade du en väldans bra lösning tycker jag!
    Är inte heller så sugen på att visa mig på bild på bloggen...
    Kramen.

    SvaraRadera
  10. Imponerande mörk du fick din skugga. Snyggt!

    SvaraRadera
  11. TYcker att du är lite suddig i konturerna...

    SvaraRadera