måndag 9 november 2009

Grattis till 90-åringen

Måndagen den 9 november
Idag tog jag tåget till Göteborg då jag skulle på ett planeringsmöte. Mycket snack och till och med lite gjort! Käkade lunch på "Andrum" - lika bra som förra gången. Åt en tomatsoppa samt en salladstallrik.

Ett varv tillbaka till jobbet innan jag gick på 90 års fest. Zonta fyller 90 år och vi var 12 stycken som träffades och åt en bit mat tillsammans. Festade till på en Quatro Stagione men en barnvariant och den räckte gott och väl för mig!

Ringde grabben som kom och hämtade mig och som den Blå Slampa jag är så traskade jag från pizzerian till Quality Hotel.

Dagens bild
Är från när jag väntade på tåget till Göteborg

En bra sak från idag
Är att jag i varje fall fick ihop 21 minuters promenix innan jag blev hämtad! Det gav 2 556 härliga steg

2 kommentarer: