söndag 27 december 2009

En utmaning antagen!

Söndagen den 27 december
Ännu en vilodag! Men idag har jag gått en promenix med grannen och hennes hund. Riktigt skönt att få traska på lite i vårt underbar vinterland. Nu är det lite att fixa och dona med - det är så skönt att vara ledig. Kom precis på att jag måste mata surdegen - måste ju hålla den vid liv;-))

Dagens bild
Är från dagens promenix

En bra sak från idag
Att jag beslutat mig för att anta makens utmaning och ha ett blogg stopp! Nu får vi ser hur det går och när jag är tillbaka. Må så gott!

4 kommentarer:

  1. Må så gott och Välkommen åter. Förstår dig och går själv i dom tankarna... får se hur det blir framöver=)
    Kramar från Susanne

    SvaraRadera
  2. Jag frös en del av min surdeg, det gick utmärkt!

    SvaraRadera
  3. Ok, hur många steg om dagen tänker du ta??

    SvaraRadera