måndag 21 december 2009

Ett litet rött paket...

Måndagen den 21 december
Ännu en kall morgon och två av grabbarna låg kvar i sängen och sussade vidare medan övriga familjen fick ge sig ut! Tog och parkerade i garaget på jobbet vilket man kan göra om man är där tidigt. Var ute på lunchen och fixade de sista julklapparna.

På hemvägen stannade jag till i stan och där mötte jag upp mellangrabben. Vi fixade migräntabletter till honom plus att vi gick till Mejeriet och fikade. Snacka om att det blir en mysstund för en mamma;-)) Väl hemma så kröp jag ner i ett varmt bad och nu sitter jag här framför brasan som värmer vidare!

Dagens bild
Det kom ett litet rött paket med posten idag! Å det var till mig - kan säga att jag har tur nog att få Mick Jaggers favoritchoklad från min goa goa vän Cosi från andra sidan Östersjön!

En bra sak från idag
Choklad och bad;-))

3 kommentarer: