fredag 25 december 2009

Slappardag

Foto: Lillgrabben
Fredagen den 25 december
Idag har det varit en slappardag. Legat och läst, fikat, promenixat och lunchen fixades ihop utav rester. Nu är det tv-soffan som gäller och ikväll ska maken fixa sin hemgjorda pizza vilket innebär att jag kan fortsätta slappa hela dagen lång;-))

Kan väl säga det att det har snöat vidare idag - riktiga småspik kändes det som när vi gick vår runda.

Dagens bild
Jag fick äntligen gjort vinterns första snöängel - grabben fotade. Det ser nästan ut som om jag gör situps men lite magträning är ju helt okey efter alla julmaten;-))

En bra sak från idag
Får väl bli det att min Omron (stegräknare) låg kvar hemma i badrummet när jag gick min promenix - sicken orutinerad Blå Slampa jag är;-))

6 kommentarer:

  1. Hej Anne-Lie...fint namn....
    Din dag idag ser ut som min tror jag...grabben kom in precis och sa att det snöar is...småspik hos dig...måste kolla...Ha en fortsatt slapp kväll,
    Anne-Lee

    SvaraRadera
  2. Du tog dej alltså upp från soffan ser jag. Kul med all snö. Jag har gjort en snölykta på gården. Kunde inte låta bli då det är perfekt kramsnö.
    /Kerstin

    SvaraRadera
  3. Hej där! Tittar in och önskar God Fortsättning!!!

    SvaraRadera
  4. Har du magmuskler kvar? Mina har försvunnit under späcket...

    SvaraRadera
  5. God fortsättning önskar jag dig på julhelgen. Klart att du ska ha slappardag, det hör julen till!!!
    Kram från Susanne i Västerås

    SvaraRadera
  6. Hej igen!!! Ljudboken jag lyssnar på heter Släpp inte taget av Harlan Coben. Den är faktiskt riktigt spännande. Må¨gott=)

    SvaraRadera